По-перше, перевірте можливість доступу до інших Інтернет ресурсів, наприклад Центральний засвідчувальний орган, Кабінет Міністрів України, Дія (можливо в даний момент відбуваються збої у вашого інтернет провайдеру).
По-друге, очистіть cookie та кешований вміст браузеру (дивись як це зробити в Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera)
По-третє, спробуйте використати інший браузер (наприклад Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge)
У випадку, якщо попередні кроки не дали результату, надішліть запит на електронну пошту support@oree.com.ua або створіть новий запит (при цьому бажано вказати період відсутності доступу та прикріпити до запиту знімок екрану (скриншот) помилки).
Ви будете перенаправлені на вебсайт платформи прозорості ENTSO-E.
АТ "Оператор ринку" не несе відповідальності за подальше наповнення вебсайту
Ви будете перенаправлені на вебсайт НЕК "УКРЕНЕРГО".
АТ "Оператор ринку" не несе відповідальності за подальше наповнення вебсайту